Güllü Etamin Seccade – Kanaviçe Şablon, Yakın Çekim


Güllü seccade çok güzel olmuş değil mi, çok nizami olmuş.
Resimler Alıntıdır. Yapan arkadaş sorun etmez inşallah 🙂 kendisi buralara uğrarsa eğer, sipariş alıyorsa da yoruma belirtebilir, belki yaptırmak isteyenler olur.

(Güncelleme: Yorum yazdı teşekkür ediyoruz kendisine, instagram hesabı @encici_etaminci sipariş de alıyor, göz atabilirsiniz)

Sağ olsun yapan arkadaş detaylı çekmiş. Ben de tek bir resimde olması belki daha rahat olur diye yakın çekimleri birleştirdim. Ayrı ayrı şekilde de ekledim. Hangisi daha kolayınıza gelirse.

Resmin küçük olmasına bakmayın, tıklayınca büyütüp rahatça örneğini çıkarabilirsiniz.

Bu şablon gibi birçok güzel şablon ekledim. Tüm seccade Şablonlarına / Yakın Çekimlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca

  • kanaviçe nasıl yapılır ile ilgili yazıma buradan, kanaviçe işlemenin püf noktalarına buradan
  • istediğiniz resmi kanaviçeye çevirmenize yardım eden uygulamalar için buradan,
  • kanaviçe yazı şablonları oluşturmak için ise buradan

devam edebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

Tüm seccade Şablonlarına / Yakın Çekimlerine ulaşmak için tıklayınız.

4 Comments

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest