Yün Keçe İğneleme Tekniği İle Çalışmalarım

Keçe İğneleme tekniğiyle yaptığım farecikler. Çok şirin oldular sanki. Kıyafetlerini tabaka keçeden diktim, aksesuarları için çöpçülüğüm işe yaradı. İlkokuldan beri sakladığım minik cetvelleri bir gün kullanacağımı kim bilebilirdi ki.

Uykucu Fare

Keçe iğneleme tekniği ile yaptığım ilk çalışma uykucu fare. Olaylar spontane gelişti. Kendisi uykucu olmaya karar verdi. Yaramaz haylaz bir fare.

Tıh tıh tıh eyi günler 🙂
Orda kimse var mı hu huuu …
sleeping mice - needle felting

Eline el feneri de yapmaya çalışmıştım ama isteğim gibi olmayınca vazgeçtim. Gece yatağından su içmeye kalkmış gibi bir hali yok mu.

Keçe İğneleme tekniği ile Fare - Needle felted trinket

Sevdim ben bu fareciği, sevdiğim bi arkadaşıma da hediye ettim. Kendisi yerinde mutlu. Arkadaşıma gidince hasbıhal ediyoruz uykucu fareyle. Kaç sene geçti üstünden, hala beni meşhur edemedin diye serzenişte bulunuyordu. E haklı, yıllardır bi blog açacağım diye niyetlenip bir türlü adım atmamıştım. Açtığımı öğrenince şükür, demiş selam etmiş bana, size de selamı var.

İki tane de resim göndertmiş, hava atıyor kerata. Romantik sirseri nolcak 🙂

Bu kitabı arkadaşında görmüş, serseri serseriyi dakkada tanımış tabi. Bakışlar meraklı..

Küçük Hanım Farecik

Bu da yün keçeden küçük hanımımız.
Pek işveli pek süslü. Kendisi kardeşimin evinde, ona yarenlik ediyor.  Kirpikleri bizler için yapılan hazır kirpiklerden kesip yaptım. Şöyle bir kaç poz ekleyeyim.

 

İstanbul Beyefendisi

Bu fareciği sipariş üstüne yaptım, ilk defa sipariş usulu birine bişey yaptım. Hem çalışıp hem de sipariş yetiştirmek biraz zor oldu benim için, arkadaş ricasıyla üç beş farecik daha yaptım devamını getirmedim.
Yün keçe iğneleme farelerim çok sevildi. Yaptığım her farenin tipi farklı oldu. El emeği böyle bir şey oluyormuş sanırım 🙂
Sunum önemlidir değil mi..
Kıyafetlerini giyerkene, ağır çekimde size minnoş fareden görüntüler..

Anne Fare

Yün keçeden fare volume 4.
Bu şirine de keçe iğneleme tekniği ile yapılmış, anne fareciğimiz. Sipariş üstüne yaptığım bir fare. Bir beyin hamile eşine hediyesi. Ne düşünceli beyler var görüyor musunuz a dostlar. Tü tü maşallah diyelim. İlk yaptığım yün keçeden uykucu fareyi arkadaşıma hediye etmiştim, onun facebooktaki paylaşımını görüp nerden aldığını sorunca gelişti olaylar. Kucağında bebesi olan bir anne istedi, Ben de kundaklı bebekli bi anne yaptım. Kundağın etrafını boncukla  geçtim, anne fareciğin boynunda da tam altın asılı, kayınpederi takmıştır ilk torunudur belki dimi. Hayaller şelale 🙂
Hem çalışıp hem ev hanımı olup hem de sipariş yetiştirmek zor olmuştu açıkçası, bir de ben yapacak yetişecek işim olunca stres yapıyorum. Yaptığım işin içime de sinmesi gerekli. Böyle bir silsile işte..
Velhasıl bu fareciği yapmam biraz gecikmişti, gecenin yarısı bitirip sonraki gün yerine gönderince fazla foto da çekemedim kendisine. Arkadaki kırmızı paketiyle yerine gönderdik. Çok beğenilmiş, hamile eş çok mutlu olmuş. Ben de birilerini mutlu edebildiğim için çok çok mutlu oldum.

needle felting cute mother mice

Dişçi Fare

Bir diğer yün keçeden faremiz. Dişçi kardeşe hediye edilmek üzere sipariş edildi, Detaylarla uğraşmaktan zevk alıyorum, Her detaya ayrı ayrı önem verdim, bitirince içime sindi.
Tam da dişçiler haftasına denk geldi bu yün keçeden fareciği tamamlayışım, Arkadaşımın kardeşi için farklı bir hediye oldu şaşırmış ve sevinmiş, kadınlar böyle cicileri seviyorlar. Kutulayıp resimdeki çantayla yerine ilettim.

Cebinde dişçi aletleri var, malzemesini bilin bakalım, Kilitli iğne 🙂

Yün keçeden dişçi faremizi siz de beğenirsiniz umarım, yorumarınızı eksik etmeyin, birilerinin buralara kadar geldiğini paylaşımlarımı gördüğünü bilmek mutlu ediyor.

Dişçi fare

Mimar Fare 

İşte geldik burdayız, biz mimarlıkta ustayız..

Yün keçe iğneleme tekniği ile yapılmış mimar faremiz. Bu da Mimar arkadaşa hediye edilmek üzere sipariş edildi. Yün keçeden yapılmış son farem. Bu fareciğin aslında kolunun altına tutturulmuş cetvelleri de vardı, son halini çekmemişim. Kulağını öyle yaptım uçarı havai mimar havası katsın istedim, olmuş mu? Gözlüklerden emin olamadım, son halinde gözlükleri takmadan paketledim bu yün keçeden fareciği.

Bir mimarı ne temsil eder; bir kask, kalem ve cetveller..

Profesyonel fotoğraf makinem yok, o yüzden fotograflarım pek artistik değil. Telefonla çekiyorum.Üç beş foto daha ekleyip kaçayım.
Hangi profilden daha yakışıklı sizce?

needle felting mice

 

Add a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest